<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.bakkenzoalsoma.nl

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Bakken zoals Oma: Nummer 25 op de JUST EAT's Top 50!

dinsdag 18 december 2012

Nummer 25 op de JUST EAT's Top 50!

Bakken Zoals Oma in Nederlands Top 50 foodblogs!

Vandaag had dochterlief op school het kerstdiner. Gistermiddag toen ik thuiskwam verdween ik in de keuken om ons deel van het menu voor te bereiden.  Zelfgebakken broodjes en bananencakejes wilde dochterlief graag meenemen. Toen alles klaar was en manlief en dochterlief al naar bed waren besloot ik nog even te gaan neuzen op het web.

Tijdens het surfen belandde ik op de recent verschenen lijst van JUST EAT's top 50 beste Nederlandse foodblogs 2012. Ik nam de lijst door.

En daar op nummer 25 stond het: Bakkenzoalsoma.blogspot.nl.

Ik wreef in mijn ogen, maar het staat het er echt!

Ik kon mijn ogen niet geloven! Beretrots liep ik in een stil en donker huis rond te paraderen als een pauw. Toen ik in oktober met dit blog begon had ik niet kunnen bedenken, dat ik voor het eind van het jaar in een top 50 zou kunnen belanden. Met een wow-gevoel ging ik naar bed.

Vanochtend toen manlief mij wakker maakte, was het eerste wat ik nog half in slaap tegen hem zei: "Ik sta op nummer 25 in de top 50".
Hij gaf me een aai over mijn bol en zei dat ik wakker moest worden. Hij dacht dat ik nog aan het dromen was. Maar het is geen droom.

JUST EAT

Elk jaar beoordeelt de redactie van de website JUST EAT de Nederlandse foodblogs. Ze beoordelen de blogs op originaliteit, diversiteit, regelmaat en kwaliteit van de inhoud. Op basis hiervan stellen zij jaarlijks een Top 50 samen van de beste Nederlandse foodblogs. Dat ik na amper 2 maanden bloggen in deze lijst mag verschijnen ervaar ik als een enorme blijk van waardering.
Deze award mag nu het komend jaar op Bakkenzoalsoma prijken!

Bedankt voor het lezen

Zo'n lijstje is erg leuk en vleiend. Maar wat mij vooral aanmoedigt zijn de spontane en leuke reacties van jullie, die mijn recepten hier op Bakkenzoalsoma volgen, lezen of ook zelf uitproberen. Daar haal ik de meeste inspiratie en waardering uit.

Dank daarvoor!

Ik hoop dat ik jullie mag blijven inspireren met mooie pure en echte recepten, zoals mijn oma ze gemaakt zou kunnen hebben.

Veel liefs!






4 reacties:

Op 19 december 2012 om 08:27 , Anonymous Caroline Brouwer zei...

Gefeliciteerd! Nog maar zo kort bezig, wat een goede prestatie.

 
Op 19 december 2012 om 20:55 , Anonymous Alesig Greving zei...

Bedankt Caroline!

 
Op 27 december 2012 om 22:18 , Anonymous Carlotta zei...

Ongelooflijk! Dat is wel een hele fijne blijk van waardering, een mooi duwtje in de rug om voort te doen! Gefeliciteerd :)

 
Op 3 januari 2013 om 00:29 , Anonymous Alesig Greving zei...

Hoi Carlotta

Heel erg bedankt voor de felicitatie! Ik ben ook echt heel erg trots!



 

Een reactie posten

Vind je mijn blog leuk? Laat hier een kattebelletje achter!

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage